تنها کاری که ما در اینجا می توانیم انجام دهیم فراهم کردن زمینه ای است. اگر به عنوان مثال ، برق شما برای هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) برای شما 12 سنت کم هزینه کند ، و شما در خانه ای با عایق بندی مناسب در شمال یک سوم کشور زندگی می کنید ، از سیستم تهویه مطبوع خود 200 تا 400 ساعت در هر استفاده می کنید. سال ، یک سیستم اساسی SEER 13 احتمالاً بهترین انتخاب شماست. اگر قصد دارید در چند سال آینده حرکت کنید ، انتخاب SEER 13 نیز انتخاب معقول است.
China Threaded Rod Bsw Manufacturers

جعبه منبع نویسنده

دیوید ک. و این ، متأسفانه ، نیاز به یک منطقه به منطقه ، حتی یک خانه به خانه ، ارزیابی دارد. این ممکن است از دیدگاه شهروندی خوب باشد ، اما دلارهای واقعی باید بقیه معادله را هدایت کنند.
قیمت ها از نظر تولید کننده و فشارهای بازار محلی متفاوت است ، اما مطمئناً می توان گفت که هر پیشرفت کارایی حدود 500 دلار خواهد بود. برای تصمیم گیری آگاهانه باید با پیمانکار خود همکاری نزدیکی داشته باشید. البته شما همیشه هزینه بیشتری برای وسایل با راندمان بالا بپردازید ، بنابراین سوال مهم این است که آیا به اندازه کافی در مسافت طولانی صرفه جویی می کنید تا جلو بیاید.
پیمانکار گرمایشی ، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) تجهیزات شما را برای پاسخگویی به نیازهای خاص خانه شما اندازه خواهد داد. فرض نکنید که راندمان بالا همیشه پرداخت می کند. همچنین کارایی کمتری خواهد داشت. اگر در ساحل شرقی زندگی می کنید و 13 یا 14 سنت در هر کیلووات ساعت پرداخت می کنید ، یا اگر در خانه ای با دیوارهای سنگی یا آجری زندگی می کنید ، در آنجا زندگی می کند که عایق کاری به سادگی امکان پذیر نیست. در هر صورت ، اندازه گیری شغلی است که به بهترین وجه برای متخصصان فصلی واگذار شده است ، و ایده بهتر است که بیشتر از یک نظر را جستجو کنید. به عنوان مثال ، خانه سازان رشت Bsw China Threaded Rod Bsw </a> به طور معمول ممکن است به تهویه مطبوع 2 1 2 تنی احتیاج داشته باشد ، اما اگر عایق بندی مناسبی نداشته باشد ، یا اگر بسیاری از ویندوز ها دارای نور غربی هستند ، یا اگر درختان سایه مستقیم کمی ارائه می دهند ، بنابراین یک واحد 3 تنی ممکن است مناسب تر باشد. و فراموش نکنید که هزینه مورد علاقه خود را به پول بدست آمده یا گمشده اضافه کنید. این ممکن است مبلغ کمبود به نظر برسد ، و برای بسیاری از افراد مناسب است ، اما وقتی در نظر بگیرید که هزینه تجهیزات برای کل یک سیستم SEER 13 ممکن است 4000 تا 6000 باشد ، افزایش 500 به 900 قابل توجه است. در این موارد ، راندمان بالا واقعاً یک سرمایه گذاری خوب است. اگر اندازه بسیار بزرگ باشد ، سیستم بیش از حد چرخش و خاموش می شود و توانایی آن در کنترل رطوبت بسیار کاهش می یابد. شانس کمی وجود دارد که شما بتوانید چند صد دلار اضافی را که سیستم SEER 14 یا SEER 16 هزینه آن را بازیابی می کنید ، داشته باشید ، در طول مدت خدمات پیش بینی شده 12 تا 15 ساله توزیع می شود. منبع منبع: 1ArticleWorld. اگر اندازه خیلی کوچک باشد ، در گرمترین روزها سیستم مبارزه خواهد کرد و حتی یخ زده خواهد شد. به خاطر داشته باشید که رتبه بندی بهره وری در کارخانه ، تحت شرایطی که ممکن است ارتباط چندانی با خانه شما داشته باشد ، اندازه گیری نمی شود. سن و سال خانه شما ، تعداد و کیفیت پنجره های آن ، چقدر عایق بندی شده ، چند داستان ، اندازه آن و البته میزان انرژی محلی در معادله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شما ممکن است به خدمات طولانی تر امیدوار باشید ، و احتمالاً آن را دریافت خواهید کرد ، اما روی آن حساب نکنید. پیمانکاران از مدل های اندازه صنعت مانند Model J استفاده می کنند ، اما اکثر آنها از آنها به عنوان مرجع استفاده می کنند و نتایج را برای سال های تجربه خود تغییر می دهند. مدیر شرکت تگزاس سنترال ایر ، پیشرو در شرکت تعمیر ، نصب و سرویس تهویه مطبوع در منطقه هوستون ، تگزاس است.
در هر صورت ، اندازه گیری بسیار مهم است. 1500 متر مربع
از طرف دیگر ، اگر در هیوستون ، تگزاس زندگی می کنید و تهویه مطبوع خود را 2000 ساعت در سال اجرا می کنید ، پس خریدن کارآمدترین مدلی که می توانید پیدا کنید ، منطقی است.