از آنجا که ما نیازی به فروش تعداد مشخصی از مدلهای خاص نداریم یا هر نوع مهلت یا سهمیه ای را برآورده نمی کنیم ، می توانیم در هر زمان نیاز به انتخاب مکان های مناسب برای روشنایی تجاری برای پیشنهاد شما گزینه های مختلفی را به شما ارائه دهیم. شبکه توزیع ما در سطح کشور است و به ما امکان دسترسی کامل به هر محصول روشنایی تجاری لازم برای تأمین نیازهای پیمانکار را می دهد ، و در کمتر از دو هفته به ما تحویل تسریع در سفارشات عجولانه می دهد.

ما کلیه محصولات روشنایی تجاری را مستقیماً Threaded Rod Astm Manufacturersاز کارخانه به محل مشتری خود منتقل می کنیم.

علاوه بر ارائه پیمانکاران محصولات روشنایی تجاری ، ما خدمات ارائه دهنده خدمات روشنایی تجاری را نیز در اختیارتان قرار می دهیم. FLLD تجاری روشنایی هزاران نوع مختلف از محصولات روشنایی تجاری را برای انتخاب دارد و همه آنها در ایالات متحده ساخته می شوند.

موجودی ما از محصولات روشنایی تجاری گسترده است و شامل وسایل روشنایی تجاری داخلی و خارجی است.


جعبه منبع نویسنده

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات روشنایی تجاری ، لوازم روشنایی تجاری و پروژه های روشنایی تجاری ، به آدرس آنلاین از طریق http: rlldesign مراجعه کنید. دانستن اینکه پیمانکاران برای برنده شدن در مناقصه باید وسایل مناسبی را برای کار مناسب پیدا کنند ، کار ما این است که محصولات روشنایی تجاری را که مشتری شما از عهده آن برمی آید و این که شما هنوز هم می توانید از نصب سود ببرید ، ردیابی کنید. این شماتیک با استفاده از نرم افزار پیشرفته طراحی روشنایی و جزئیات مورد نیاز سطح شمع پا ، محل قرارگیری فیکسچر ، تعداد توصیه شده وسایل و انواع لامپ های مورد نیاز برای نیازهای روشنایی مشتری ترسیم شده است. در مورد این خدمات از یک متخصص روشنایی تجاری RLLD سوال کنید. این باعث صرفه جویی در وقت و از بین بردن کمبود قطعات می شود که اغلب به توزیع کننده هایی که برای انبار کردن موجودی متکی هستند ، می پردازد. برای هر تجزیه و تحلیل طراحی فوتومتری هزینه ای وجود دارد ، اما برای پیمانکارانی که محصولات روشنایی تجاری را از  خریداری می کنند ، مبلغ هزینه از سفارش خرید کم می شود. منبع منبع:

برای انتخاب محصولات روشنایی تجاری ، مانند قطب های روشنایی پارکینگ و وسایل ، ما نصب های کلیدی را در سطح کشور ارائه می دهیم.

به عنوان نماینده چند تولیدکننده ، ما می توانیم در توصیه خود نسبت به آنچه محصولات روشنایی تجاری به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد بی طرف و حرفه ای باشیم. به منظور انجام این کار ، ما چندین توافق نامه سازنده بسیار منحصر به فرد را ایجاد کرده ایم که به ما امکان می دهد محصولات روشنایی تجاری را برای تعداد زیادی از تولید کنندگان برجسته روشنایی آمریکایی بفروشیم ، نه فقط یک.

نورپردازی تجاری RLLD کلیه خدمات مشاوره جانبی را به صورت رایگان به مشتریان ارائه می دهد و مبلغی معقول و منطقی را برای پیمانکارانی که به دنبال خدمات مشاوره ای پرداخت می شوند ، براساس نیاز دریافت می کند. مهمترین این خدمات تجزیه و تحلیل فوتومتری از امکانات مشتری است